Ledig och fri - så läskigt. / Free - how scary.

Nu var det slut på högskolandet! Faktiskt helt slut på riktigt, ingen ny kurs till hösten eller så. Sista redovisningen var den 5 juni 2010. Efter mer än 3.5 års plugg så är jag "färdigutbildad" historie- och dramalärare. Det låter lite overkligt men jag ska försöka förlika mig med det när jag landar i tanken. Nu ska jag njuta av sommaren.

Summary in English:
And so it was over with Uni-studies. Really, really over, no new course in the Autumn. The last presentation was June 5th 2010. After more than 3.5 years of studying I am "finished" educated as a history- and drama teacher. It sounds a bit unreal but I will try to adjust to the concept when I can land in my mind. Now I will just enjoy the summer.
Lite ciderglas utan cider. / Some cider glass without cider. Mingel / Mingle Lite firande med vänner. / Some celebration with friends.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback