Presentation

Här kommer jag att lägga ut saker som dikter, målningar och annat kreativt. Det får bli mitt lilla andningshål, ibland så kan jag inte prata ut saker, de måste komma fram på annat sätt. Nedan är två julklappar till min lillebror som blev försenade. Första är en avmålning/tolkning av en existerande bild av superhjältinnan Storm från X-Men. Den andra är en tolkning av en söt isbjörn som jag såg på en servett. Mycket nöje!

Here I will put out things like poetry, paintings and other things creative. It will be my breathing hole, sometimes things can't come out as spoken word, they need to find other ways. Below are two belated Christmas gifts for my younger brother. The first one is a new interpretation of an exsisting piece of the heroine Storm from the X-Men fame. The other is inspired by a cute polar bear I saw on a napkin. Enjoy!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback