Bowling AB!

Idag har varit en körig dag. Först iväg till universitetet på morgonen till lektion 10:15-12.00. Kursen om Jerusalem som pågår hela månaden ut är mycket ambitiös, och vi förväntas skriva och läsa en massa mest hela tiden. Till på fredag ska jag hålla ett föredrag om en bok av Amos Oz i 5 minuter. Tidigare i veckan fick jag veta att jag inte klarade tentan. Dragspel!!! Så nu på lördag så är det dags igen. Ahhh...klant mig. I alla fall...idag så hade vi en massor av information från universitetet först på SOL-centrum och mellan 13.00-15.00. sedan på UB från 15:15-16:15. Min buss hem skulle gå 16:25 men jag fick ta en senare...suck.

Det var idag som vi också skulle ha en liten samkväm med teaterfolket i Malmö med start kl 18:00. Gissa om jag har känt mig stressad??? Idag har jag inte alls vilat mer än kanske 2 minuter i sträck mellan alla transportsträckor. Buhuu stackars mig? Njaa.. men det blev lite mycket bara. Är SÅÅ trött nu. Väl framme i Malmö ikväll så åt vi god buffé på BIG BOWL och bowlade som galningar efteråt. Jag har inte fått in någon snits på bowling egentligen...är nog rätt så kass. Men det är kul ändå. Nu är det sängen som gäller... aj min skalle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback