Alla hjärtans dag 14 februari

Så har vi fått ännu en dag att komma ihåg, tack så mycket - USA. Alla hjärtans dag alltså. När det är precis uppe i nyllet på en hela tiden så kan man inte hjälpa att bli påverkad av alla hjärtan och röda saker som hör till. Så också jag faktiskt. Jag tog en sväng till jobbet igår och bad att få ett hjärta var till alla i ensemblen, de som sköter ljud/ljuset och scenografi. Idag fick alla ett varsitt hjärta - tror de uppskattade det. Idag hade vi ju som sagt en till föreställning, vilken de flesta kände som om det gick lite på tomgång och sången satt lite dåligt (tyckte jag för egen del). Vår regissör var däremot väldigt nöjd och tyckte att det nu som aldrig förr såg ut som vi var övertygande. Kan det ha varit en skugga av Norénångset över oss ikväll kanske?

Det som var lite kul ikväll var ändå att barnen som vanligt fick komma ner på scenen och hälsa, en del ville ha autografer på sina program med (gulligt). Bland alla vuxna och barn var det en mamma som sade att hon kände igen mig från någonstans. Jag blev väldigt förvånad. Till slut kom det fram att de hade varit i nallebutiken och gjort nallar och ungarna mindes mig. De berättade om sina kaniner som de gjorde när jag var där. Trevligt!

Föreläsning imorgon med vår galne professor. Handlar om medeltida krigsföring då, kan bli lärorikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback